Klacht: Klantennietservice

op 30 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden contact gehad met de klantenservice over mijn lidmaatschap. Zij verwezen mij door naar mijn plaatselijke Basic-Fit, mijn plaatselijke bf kon mij niet helpen en verwees mij weer naar de klantenservice. Nu probeer ik al 3 dagen de klantenservice te bereiken (alleen ‘bereikbaar’tussen 9-12 uur) en dan krijg je steeds een automatisch bandje te horen dat ze het ‘druk’ hebben. Of te wel ze hebben niemand voor de klantenservice en je moet maar een mail sturen waar je hopelijk nog maar antwoord op krijgt.

Gewenste Oplossing:

Om de klantenservice kwaliteit ook rendabel te maken en mij en alle andere mensen gelijk te woord te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

3 jaren geleden - Zojuist contact gehad me de betreffende. Meneer was gelukkig in de tussentijd al geholpen door de klantenservice. Hij gaf aan dat hij lang in de wacht had gestaan. Wij gaan intern bespreken wat de mogelijkheden zijn om dit probleem in de toekomst te verhelpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 februari 2014 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zojuist contact gehad me de betreffende. Meneer was gelukkig in de tussentijd al geholpen door de klantenservice. Hij gaf aan dat hij lang in de wacht had gestaan. Wij gaan intern bespreken wat de mogelijkheden zijn om dit probleem in de toekomst te verhelpen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcovandenende