Klacht: klant vriendelijkheid

op 16 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het kantoor te Zoetermeer zijn de medewerkers totaal niet klantvriendelijk. Speekwoord Klant is Koning geld hier niet.
Graag weer nummer automaat invoeren.

Gewenste Oplossing:

Nummer automaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

5 maanden geleden - Beste Herman, Ik vind het erg jammer om te lezen dat je ervaringen op kantoor niet als prettig zijn ervaren. Wat bedoel je precies met 'graag weer nummer automaat invoeren'? Met vriendelijke groet, Julita ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht rem122

5 maanden geleden - Beste Julia, Een nummer automaat is volgens mij , waar je nummers uit kan halen voor je beurt ! Dus dan gaat alles goed ! Er zijn in het kantoor Zoetermeer door de bezoekers vraag naar en wij horen dat dat veel prettiger is ! Ook de dame die ons 16 september geholpen heeft voor de kluis ( met Lang krullend haar) mag wel een cursus klantvriendelijkheid volgen ! Mvg. H v d Vegte

Alle klachten die gemeld zijn door rem122