Klacht: Klant is koning

op 21 december 2017 over ING in de categorie Banken

Klant is koning ? Nou niet bij de ING.. Na het stoppen van mijn bedrijf een jaar terug, werd ik vriendelijk en terecht gevraagd de door mij gehuurde pin terminals terug te sturen. Met een vriendelijke medewerker via de telefoon een afspraak gemaakt, dan zou het apparaat bij mij worden opgehaald op een bepaalde dag. Helaas de hele dag niemand gezien dus maar weer een nieuwe poging. en wederom komt er niemand opdagen ­čÖü . De aparaten heb ik vervolgens netjes verpakt en ben naar het dichtstbijzijnde filiaal gegaan om het daar dan maar af te geven..Maar helaas, mij werd de deur gewezen en vriendelijk vezocht de doos mee te nemen, ik moest maar een nieuwe afspraak maken. mijn reactie was, dat ik dat al meerdere keren heb gedaan en vroeg of niet 1 van de medewerkers het voor mij zou willen doen.. Nee dat willen we niet was het antwoord. Ok├ę prima dan laat ik de doos hier achter en zoeken jullie het maar uit…. Dan gooien we hem weg en krijg je de rekening van 725 euro ( dat is de waarde van het apparaat ) thuis gestuurd. Wat is dit voor achterlijke reactie ?? Ik dacht dat de klant hoog in het vaandel stond bij de ING #nooitmeerING

Ik ben tevreden met een excuus en de reden dat ik niet geholpen ben. Ik had best even willen wachten ook al zaten er meerdere medewerkers op het moment niks te doen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 december 2017 om 20:42 geantwoord

Beste Rene,

Ik snap dat het vervelend is als u zit te wachten op iemand en deze persoon komt niet verschijnen. Het ING kantoor kan inderdaad niet zomaar dit soort zaken aannemen. Ik wil wel mijn excuses aanbieden voor de manier waarop dit gegaan is. Dat is zeker niet de bedoeling.
Het enige wat ik u nu kan aanraden is om toch even te bellen met 020 22 888 22. Dit is onze Zakelijke klantenservice. Daar kunt u even overleggen wat nu et beste is om te doen.

Meike
ING Webcare

Heeft op 21 december 2017 om 20:57 geantwoord

Dit vind ik geen oplossing, Een excuus van het betreffende kantoor en waarom dit heeft kunnen gebeuren is voldoende

Alle klachten die gemeld zijn door Rene-Stol