Klacht: Klachtstatus van een klant onjuist op opgelost zetten.

op 23 juni 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Klacht.nl veranderd mijn klacht over youfone.nl naar opgelost. Youfone heeft een onzinnig en nietszeggend antwoord waar ik niks mee kan gegeven, dit antwoord wordt door klacht.nl beschouwd als dé oplossing van de klacht maar deze klacht is a. niet opgelost en b. lang niet alle punten met betrekking tot de klacht worden behandeld.
Het antwoord van youfone is simpelweg: jij hebt ongelijk, zeur niet en tot ziens.

Wanneer klacht.nl een klacht pas op opgelost zet wanneer een klacht ook daadwerkelijk (gedeeltelijk) opgelost is of wanneer iemand in ieder geval tevreden is met zijn antwoord.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 24 juni 2016 om 11:31 geantwoord

Beste Hans,

Vervelend dat je klacht niet naar wens is opgelost. Klacht.nl bemoeit zich inhoudelijk niet met de klachten danwel oplossingen. Toch zijn er wel enkele minimale eisen waaraan een oplossing moet voldoen. Youfone voldoet hieraan met haar oplossing. Echter begrijp ik zeker uw ongenoegen over dit antwoord.

Het enigste wat ik u kan aanraden is om de oplossing te beoordelen met een slecht cijfer. Het gemiddelde hiervan wordt op de bedrijfspagina van Youfone weergeven naast het oplospercentage et cetera.

Tom
tom@klacht.nl