Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | aug 24 | jul 24 | ||
1 | Fletcher Hotels | 4 | 3 | 1 | 300% |
2 | Agoda | 2 | 1 | 1 | 100% |
3 | Airbnb | 1 | 1 | 0 | 100% |
4 | Amsterdam Marriott Hotel | 1 | 1 | 0 | 100% |
5 | Holiday Inn Hotels | 1 | 1 | 0 | 100% |
6 | Ibis hotel | 1 | 1 | ||
7 | NH hotels | 1 | 1 | 0 | 100% |
Total aantal klachten | 11 | 6 | 5 | -120% |
Oplospercentage
Hotels.nl heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Hotel - Restaurant Mooi Veluwe heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Hotel Mitland heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Airbnb heeft nog 42 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
NH hotels heeft nog 46 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Inntel Hotels heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Ibis hotel heeft nog 45 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Fletcher Hotels heeft nog 15 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Hotels.com heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
|||
Agoda heeft nog 41 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |