Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | nov 23 | okt 23 | ||
1 | Fletcher Hotels | 4 | -1 | 5 | 20% |
2 | Agoda | 1 | -1 | 2 | 50% |
3 | Airbnb | 1 | -1 | 2 | 50% |
4 | Holiday Inn Hotels | 1 | 1 | 0 | 100% |
Total aantal klachten | 7 | -7 | 14 | 50% |
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Fletcher Hotels heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
---|
![]() |
![]() Hotel New Century Amsterdam heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Novotel Paris Centre Tour Eiffel heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Parkhotel Valkenburg heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Airbnb heeft nog 25 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() NH hotels heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Inntel Hotels heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Ibis hotel heeft nog 43 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Hotel Oranjeoord heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Golden Tulip heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |