Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | mei 25 | apr 25 | ||
1 | EuroHotel | 1 | 1 | 0 | 100% |
2 | Ibis hotel | 1 | 1 | 0 | 100% |
3 | Outspot Hotel Neptune | 1 | 1 | 0 | 100% |
Total aantal klachten | 3 | 3 | 0 | 100% |
Oplospercentage
![]() |
![]() Mainport Hotel heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Outspot Hotel Neptune heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() OZO Hotels Cordial Amsterdam heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Amsterdam Marriott Hotel heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Grand Hotel Amrâth Kurhaus heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Hotels.com heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Hotel - Restaurant Mooi Veluwe heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Holiday Inn Hotels heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Inntel Hotels heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Golden Tulip heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |