Klachten over AccorHotels

Hieronder kunt u zien welke klachten er over AccorHotels zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van AccorHotels in de categorie Hotels

5 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

dubbele betaling

Klacht van op 08 augustus 2018 over AccorHotels in de categorie Hotels

Dubbele betaling van het verblijf in Mercure Hotel Honfleur (kamer 308). De overnachting van 13 juli en vertrek op 14 juli is tweemaal ten laste gebracht op onze creditcard. De 1e reservering GHJDPPRJ € 127,25 (zonder ontbijt en parking) is automatisch geÏncasseerd. Wij... Lees meer

Zeer matige overnachting Ibis Utrecht.

Klacht van op 23 mei 2018 over AccorHotels in de categorie Hotels

Erg kleine kamers voor 80 euro per nacht.Keuze voor het diner erg minimaal, wat pasta, 1 stoofgerechtje , en een paar pizza,s. Stoofgerechtje was niet huisgemaakt, pizzas waren kant en klaar en niet te eten.Stoofgerecht kostte 20 euro, pizza,s 15 euro.... Lees meer