Klachten over AccorHotels

Hieronder kunt u zien welke klachten er over AccorHotels zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van AccorHotels in de categorie Hotels

4klachten gemeld
2.7/10
3 stemmen
3

Tijdslijn

geen stijl

Klacht van op 28 juli 2020 over AccorHotels in de categorie Hotels

Op 16 januari 2020 heb ik € 205 betaald voor boeking JBVLHRRK, 5 dagen met ontbijt in hotel In hotel hotelF1 Paris Saint-Denis Université (rénové), van 20-07-2020 tot 25-07-2020. Adres: 11 avenue Lénine, 93200 Saint-Denis, Frankrijk. Daar aangekomen bleek het hotel... Lees meer

Boeking fout verwerkt

Klacht van op 07 november 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Op 6 oktober j.l. heb ik een kamer geboekt in het Ibis Budget Hotel in Chartres (F), reserveringsnummer HRZDGDLM. Dit was een kamer die kon worden geannuleerd, want ik reis regelmatig met een vriend die chronisch ziek is en soms... Lees meer

Geld terug maar niks ontvangen

Klacht van op 02 oktober 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Ik heb een review geschreven over mijn verblijf en kreeg als reactie dat ik het volledige bedrag zou terug krijgen. Nu 2,5 weken later nog niks ontvangen en mijn mails worden niet beantwoord. Zowel op Facebook, Twitter en mail helemaal... Lees meer

Weigering

Klacht van op 21 augustus 2019 over AccorHotels in de categorie Hotels

Ik was tijdens mijn reis vanuit Spanje onderweg naar Nederland en wilde graag een tussenstop maken in Bordeaux. Heb toen via booking.com een reservering gemaakt voor 2 volwassen en 2 kinderen, aangezien we met 3 kinderen zijn heb ik nog... Lees meer