Ik wilde een boeking maken bij het Novotel Domaine du Maffliers nabij Parijs. Dit voor 3 nachten, van 26 t/m 29 december 2022. Met 3 personen ( mijn man, ik en mijn 15 jarige zoon).
Bij het boeken vd kamer kon... Lees meer
Wij wilden afgelopen weekend voor de verjaardag van mijn vriend een weekend naar Den Haag , omdat het hotel in Den Haag centrum pas gerenoveerd was leek ons dit passend. Hiervoor hadden wij een suite geboekt en iets na vier... Lees meer
Na lid te zijn geworden van Accor(status Classic)heb ik een kamer geboekt bij Ibis budget Tours Nord.
Per Anwb gold card de rekening betaald.
Dit werd ook met een reserveringsbevestiging en transactie nummer in de Accor app bevestigd.
Daarvan heb ik schermafdrukken gemaakt... Lees meer
Deze reservering is geannuleerd op 30/11/2021 - 11:21:00.
Annuleringsnummer: 8574
Deze reservering is geannuleerd op 08/12/2021 - 19:14:00.
Annuleringsnummer: 5869
Goeie middag
Op 30/11/2021 en op 08/12/2021 heb ik bovenstaande reserveringen geannuleerd omdat ik mij vergist had. Deze waren reserveringen ten bedrag van 103,44 euro... Lees meer
Via vakantieveilingen een nachtje hotel gewonnen en direct geboekt bij Novotel Wavre Brussels East. Ook meteen maar een ontbijt geboekt die we in het hotel nog moeten betalen.
Helaas is er in de familie iets gebeurd waardoor wij nu niet... Lees meer
Op 17 december jl heb ik geboden op een veiling op de website vakantieveilingen.nl
De veiling heb ik gewonnen en ook gelijk en gereserveerd bij Novotel Rotterdam Schiedam omdat ik op 20 december met mijn dochtertje een nacht weg wilde.
Helaas kwam... Lees meer
Ik heb vorige maand hotel Ibis Krakau Stary Mestrow geboekt en meteen dezelfde dag geannuleerd, en dat kon volgens de voorwaarde. Maar een week later kreeg ik ongeveer 8 euro minder restitutie. Accor en het hotel zeggen dat ze volledige... Lees meer
Bizar, ik probeer een klacht in te dienen over Novotel Eindhoven maar krijg steeds deze melding: Oeps, we hebben momenteel te kampen met technische problemen. Probeer het later nog eens. Het is niet dat ik bestanden probeer up te loaden... Lees meer
Geachte dame of heer....
Wij zijn 27-7-2021 bij jullie ingecheckt bij Novotel in Antwerpen voor wat een leuke paar dagen hadden moeten worden.
Bij aankomst in jullie hotel kwamen wij bij de lobby beneden om in te checken,
mijn vrouw vroeg om een... Lees meer
Op de website van Novotel Brussels airlines staat dat er een shuttle naar de luchthaven aanwezig is en een restaurant.
Helaas is dit niet zo en heb ik 4 keer voor een taxi moeten betalen: heen en terug naar de luchthaven... Lees meer