Klacht: Klachtenprocedure werkt niet !!!

op 04 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Hier ook al weken geen reclame pakket van spotta ontvangen, maar i.p.v
klagen bij spotta waar overigens niets meer met de klachten gedaan wordt
en de klachtenformulier zelfs op inactief is gesteld raad ik een ieder aan om een klacht in te dienen bij de bedrijven zelf van de betreffende reclamebladen afzonderlijk, gezien dit de klanten van spotta zijn en zij hier wel bevreesd voor zijn gezien deze collectief wel eens het besluit kunnen nemen om een andere bezorgdienst te contracteren.

Retorische vragen mag spotta zelf beantwoorden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 mei 2017 om 14:30 geantwoord

Geachte heer Kiss,

Bedankt voor uw bericht. Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om het een en ander met u door te nemen. Hieruit blijkt helaas dat niet alle klachten van u bij ons doorgekomen zijn. Hopelijk hebben we met dit gesprek meer duidelijkheid kunnen scheppen.

We gaan de bezorger hierop aanspreken en gaan ervan uit dat u het folderpakket weer netjes gaat ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Spotta klantenservice

Heeft op 04 mei 2017 om 23:57 geantwoord

Status \"opgelost\" is wat voorbarig in deze, vooralsnog heb ik niets ontvangen, dus
zolang er geen pakket op de mat ligt is er hooguit de intentie om de betreffende
probleem op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heer Kiss