Klacht: Klachten worden NIET afgehandeld door Hollands Nieuwe

op 11 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben overgestapt (23 juni j.l.) van KPN naar Hollands Nieuwe. Een groot drama en, maar dat is achteraf, dat had ik nooit moeten doen. De bereikbaarheid in onze woonomgeving is dramatisch slecht helaas. Maar wat zeker zo erg is, Hollands Nieuwe beloofd heel veel, maar komen echt geen enkele afspraak na. Oplossingen worden er niet geboden (ja 10x hetzelfde mailtje van telkens een andere callcenter medewerker met dezelfde uit te voeren test opdrachten). Na dit diverse keren gedaan te hebben, zonder oplossing, ben ik daar mee gestopt en laat Hollands Nieuwe helemaal niets meer van zich horen.
Als ik een advies mag geven, ga voor een betrouwbare provider zoals KPN met een goede bereikbaarheid/service en betaal aub iets meer per maand. De problemen die ik nu dagelijks heb staan in geen contrast met de iets hogere kosten en vooral de frustraties naar Hollands Nieuwe. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Onze zakelijke abonnementen gaan zo snel mogelijk weer terug naar KPN.

Als ik zo spoedig mogelijk bij Hollands Nieuwe weg kan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob van den Boom