Klacht: KLachten over LIDL en DHL worden als opgelost gemeld; niets is minder waar!

op 04 juli 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Mijn klachten over LIDL en DHL zijn niet opgelost en worden wel als zodanig gemeld; onbegrijpelijk!
Nog steeds is er sprake van: ‘NO SHOW’

Als er eindelijk geleverd wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 04 juli 2017 om 22:30 geantwoord

Beste Mw. M.G. de Ruijter, wij controleren iedere oplossing of deze aan een aantal voorwaarden voldoen. Het gaat bij u om de volgende klachten:

Zowel Lidl als DHL geven aan dat het pakket wegens tijdelijke overmacht niet is geleverd. Ze verwachten dat uw pakketje de volgende werkdag alsnog word geleverd.

Deze oplossingen voldoen aan onze richtlijnen om een klacht af te handelen. Mocht uw pakketje morgen weer niet bezorgd zijn, dan kunt u mij mailen (tom@klacht.nl) zodat we de klacht weer 'open' kunnen zetten.

Tom@Klacht.nl

Heeft op 04 juli 2017 om 22:37 geantwoord

Dag, vanaf het moment, dat er 'no show' was (vorige week donderdag) is er elke dag bericht geweest, dat het geleverd zou worden met het bericht 'tijdelijke overmacht'. U geeft aan dat ik kontakt met LIDL moet zoeken; gedaan. Niemand reageert en vervolgens wordt er aangegeven dat de klacht is opgelost. Lijkt me niet de bedoeling. Ik ben geholpen als u mij met zekerheid kunt zeggen wanneer mjjjn betaalde bestelling werkelijk geleverd wordt. Dit houdt dus in dat tot levering heeft plaatsgevondenplaatsgevonden mijn klacht niet is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. M.G. de Ruijter