Klacht: Klachten met abonnement youfone

op 26 december 2012 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik heb een maart/april 2012 een SIM Only abonnement afgesloten bij Youfone. Eerst zijn er wat onbeduidende aanloopproblemen geweest met het activeren van de SIM kaart. Hierdoor moest ik wel betalen, maar kon ik nog niet bellen. Deze klacht heb ik gemeld, maar ben niet geholpen. In mei heeft daarna Youfone een rekening niet kunnen incaseren. Waar de fout lag is niet geheel duidelijk. Ik werd hierdoor direct weer afgesloten, ondanks dit ik het juiste bedrag direct met een eenmalige spoedoverboeking heb overgemaakt. Bewijs hiervan is in mijn bezit. Daarna ben ik weer aangesloten. Twee weken later werd ik zonder opgaaf van reden weer afgesloten. Hiervoor heb ik meerdere malen contact gehad met Youfone. Het bleek dat Youfone mij verwisseld had met een ander persoon (mevr Boersma uit Breda, terwijl ik mevr Peters uit Deventer ben). Vervolgens ben ik tot oktober afgesloten geweest, maar ik heb wel het abonnementsgeld betaald. Na het programma Kassa waar Youfone in een kwaad daglicht is gesteld kreeg ik een no-reply mail waarin aangegeven werd dat ik de resterende contractperiode maar 50% hoefde te betalen van het oorspronkelijke bedrag. Nu ruim 9 maanden na dato, kan ik nog steeds niet bellen en internetten. Tot overmaat van ramp kreeg ik een incassodeurwaarder aan huis die me aanmaande om de maanden mei t/m september te betalen onder dwang van een rechtszaak. Het betreft inmiddels een (oplopend) bedrag van 220 euro, incl kosten deurwaarder. Met Youfone heb ik telefonisch contact gezocht, een aangetekende brief verstuurd en diverse faxen. Tot op heden heb ik geen enkele reactie/oplossing van Youfone gekregen.
Als ik de in mijn ogen onterechte aanmaning van 220 euro niet betaal komt de zaak op 17 januari 2013 voor bij de rechtbank.

Kwijtscheldeing van de onterechte aanmaning van 220 euro. Geen rechtsvervolging en beeindiging van het SIM only contract met Youfone.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Youfone een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 januari 2013 om 15:16 geantwoord

Klant telefonisch benaderd om klacht door te spreken.

Alle klachten die gemeld zijn door peters.mariska