Klacht: Klachten

op 31 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wat ons erg is tegengevallen is dat ons vip huisje erg smerig was, het buiten terras was spekglad waardoor mijn vrouw hard tegen de muur aan is gevallen. Het gevolg dik blauw oog en schaafwond arm. De bediening en service is erg slecht we zijn 1 avond uit geweest in de xfactory en daar was het enorm druk en moesten1,5 uur wachten tot de bestelling werd opgenomen en totaal 2 uur voordat we een drankje hadden. Ook in alle andere horeca gelegenheden zeer weinig personeel waardoor er heelmlang gewacht moest worden. In de avond park heel slecht verlicht op de brug loop je zo het water in en de wegen zijn ronduit slecht. Maandag moesten wij om 10:00 sleutels terug brengen voor de golfkar en blijkt dat ze pas om 11:00 open zijn. Al met al een heel slecht weekend waarvoor wij heel hard hebben moeten werken. We hebben de manager ter plaatse gesproken die gaf ons groot gelijk en kwam met een gratis etentje maar dit is natuurlijk op zo’n bedrag maar een schijntje voor de geleden schade.

Minimaal de helft van het boekingbedrag retour.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 07 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Heeft op 07 augustus 2017 om 17:42 geantwoord

Wij zijn niet van plan om hier terug te gaan en hebben dus helemaal niks aan een waardebon. Ik hoop dat er een serieuze oplossing komt.

Alle klachten die gemeld zijn door Ridiki