Klacht: klachtafhandeling na 4x melding over voedselvergiftiging

op 04 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Tijdens een weekendverblijf (vrij-ma) werd mijn vrouw korte tijd na het nuttigen van een borrelplankje (kaas/worst/uitjes en augurken) misselijk met buikpijn en braken gedurende de vrijdagavond en gehele nacht. Gevolg was dat zij zich zaterdag zeer zwak voelde en pas weer op zondagmiddag enigszins weer van CP heeft kunnen genieten.

Dit voorval is op zaterdag en zondag gemeld bij de betreffende bar (naast aqua dome) en op maandag (voor vertrek) nog gemeld bij de centrale receptie. Hoewel werd gemeld bij de receptie dat nog contact zou worden opgenomen werd dit niet gedaan. Geen reactie “hoe gaat het er mee” of “is nu alles goed”, “bent u goed thuis gekomen of na een arts geweest”, nee helemaal niets.

Uiteindelijk hebben we zelf telefonisch contact opgenomen met CP, waarna een vragenlijst werd doorgenomen ook werd de enquête na bezoek ingevuld met dezelfde informatie over de klacht.

Nu 5 weken na dato, na 5(!!!) meldingen, geen reactie van CP mogen ontvangen. Lijkt erop dat niet serieus wordt omgegaan met klachten en dan hebben we het hier niet over een klacht van een onopgeruimd huisje maar een klacht mbt gezondheid!!! Het weekend voor mijn vrouw en daarmee mijn gezin was behoorlijk verpest.

Minimaal een reactie van CP van hoe dit proces mbt gezondheidsklacht van mijn vrouw is afgehandeld. Zijn de meldingen bij de bar (2x) geregistreerd? Is de melding bij de centrale receptie geregistreerd? Is de klacht na telefonisch contact geregistreerd? Wat is uiteindelijk gedaan met de vragenlijst en de enquête?

Het zou rondom verontrustend zijn indien met al deze meldingen niets is gebeurd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 07 september 2016 om 09:10 geantwoord

Heeft op 29 september 2016 om 11:49 geantwoord

Van CP niets gehoord, alleen 2 vrijkaartjes zwemmen. Als of daarmee een verpest weekend met het gezin wordt goed gemaakt. Geen reactie over registratie van gedane meldingen, geen reactie over de afhandeling en niet door CP geinformeerd hoe het nu met de patient gaat.

Erg jammer als CP zo met vaste gasten omgaat.

Alle klachten die gemeld zijn door hem.vangerwen@zonnet.nl