Klacht: Klacht zwaar gefrustreerd!!!

op 28 november 2017 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

Ik probeer al enige tijd met het bedrijf contact tenemen via telefoon maar de wachttijden kloppen geen reet.
5min wordt 15 min en 3min 10 min ik heb een telefoonrekening alleen al van jullie en nog niemand aan de telefoon en of hij is niet bereikbaar door technishe problemen SCHANDALIG!!!!

Mijn contract gaat per 1 december 2017 in bij jullie
op deze manier is makkelijk geld verdienen.

Ik wou alleen doorgeven dat ik nog niks heb ontvangen van een mail voor het feyenoord pak of shirt.

Maar door dit wil ik mijn contract afzeggen .

Miranda kool

Tl kosten terug en een feyenoordpak .
En doe wat aan jullie communicatie standaard meer als 5 min mag niet kunnen met zo groot bedrijf of minstens gratis nr voor klanten .

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Qurrent in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Qurrent

Heeft op 14 december 2017 om 08:39 geantwoord

Beste Miranda Kool,

Op 11-12-2017 heb je aangegeven niet tevreden te zijn over het welkomstcadeau en de wachttijden. Dit vinden we vervelend.

We vinden het heel vervelend dat je langere tijd hebt moeten wachten voordat je contact met ons hebt kunnen krijgen. We werken momenteel aan een structurele oplossing om de wachttijden te verminderen.

Helaas zien we dat het welkomstcadeau dat van toepassing is bij jou aanmelding geen Feyenoord-artikel is. Je hebt een contract met een gratis windtegoed. Uit jouw bericht maken we op dat je hiervan niet op de hoogte was, daarom willen we je iets anders aanbieden. We willen je aanbieden om het contract om te laten zetten naar een 3 jaar prijs zeker contract met een cadeaubon voor de Feyenoord-webshop ter waarde van €200.

We bieden ja ook aan om het contract om te laten zetten naar een 1 jaar prijs zeker contract met een cadeaubon voor de Feyenoord-webshop ter waarde van €50.

Graag vernemen we wat we voor je in orde kunnen maken.

Ric

Heeft op 18 december 2017 om 14:40 geantwoord

Ik ben het er niet mee eens omdat ons iets beloofd is mondeling door een van hun mederwerker wat nu wwordt gezegd dat dat niet kan .
En worden we afgeschreept met 50 euro.
Ons was duidelijk een feyenoord shirt beloofd !!!!ze stonden zelf voor de feyenoordshop in rotterdam (stad).
We zouden via de mail een code krijgen maar niks.
Ik vind dit echt schandalig en gaat het liefs naar mijn oude essent.

Alle klachten die gemeld zijn door mirandakool