Klacht: Klacht Woonenergie Eindafrekening

op 31 januari 2014 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Mijn naam is Leontine en ik ben de dochter van Lidia Hulskamp geboren 01-04-1948, wonende aan de Marktstraat 15, 1741 AB te Schagen.
Hierbij mijn klacht welke is gericht aan de Woonenergie Postbus 2201, 1200 CE Hilversum

Reden klacht:
Betreft zaak mbt foutief getal in eind meterstand veroorzaakt door iemand bij woonenergie.
Mijn moeder is hiervan al bijna een jaar lang de dupe. Zij leeft in constante onzekerheid of zij haar rekeningen nog kan betalen dit omdat Woonenergie de fout niet Wil herstellen. Niets laat weten aan mijn moeder en ongevraagd absurd hoge bedragen afschrijft van de kleine rekening van mijn moeder. En dreigt met deurwaarde. Mijn moeder heeft al lang alle bewijsstukken gekopieerd en in tweefout verzonden aan Woonenergie. (Foto van eindmeterstand+ bescheiden)

Woonenergie reageert nergens op, ik heb inmiddels twee maal een klacht ingediend via hun website en daarin staat dat ik binnen drie werkdagen een bericht terug zal ontvangen….tot op heden niets.

Mijn moeder is door deze hele kwestie erg ontdaan zij is alleenstaand en woont in een huurwoning. Deze woning huurt zij via de Wooncompagnie Schagen. Zij is al jaren klant van de Woonenergie en het lijkt mij dat als zij enige twijfel zouden hebben aan de eindstand dat zij terug kunnen kijken over de afgelopen jaren. En wanneer zoals nu een enorme afwijking geconstateerd wordt dat zij dan contact opnemen. Echter hebben zij ergens zelf een cijfer extra toegevoegd en hierdoor is mijn moeder nu de dupe.

Ik hoop echt dat u mij wilt helpen om deze nare kwestie op te lossen.Wij hebben al het bewijs en dit is reeds lange tijd ook bij Woonenergie en de Wooncompagnie bekend.

Oprechte excuses aan mijn moeder, geld wat onrechtmatig van de rekening van mijn moeder is afgeschreven terug. En een schade vergoeding.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonenergie B.V.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonenergie B.V. over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonenergie B.V. nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonenergie B.V. in behandeling genomen

Woonenergie B.V.

Heeft op 11 februari 2014 om 15:38 geantwoord

We betreuren het ten zeerste dat onze klant een hoge afrekening heeft ontvangen op basis van geschatte meterstanden. We hebben de foutieve afrekening van onze klant gecorrigeerd en deze per e-mail toegestuurd naar haar dochter. We hebben uitleg gegeven over de ontstane situatie en, waar nodig, een coulance aangeboden.

We hopen dat de klacht nu eindelijk is opgelost voor onze klant en haar dochter.

Suze
WoonEnergie

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonenergie B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lvanderzeeuw