Klacht: Klacht verblijf op de Huttenheugte

op 01 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Onderstaande melding is inmiddels een week geleden aangemeld maar buiten geautomatiseerde mail nog steeds geen reactie.
Foto’s van de toestand van het huisje zijn op verzoek te sturen.

Goedemiddag,
Ik wil u op de hoogte stellen van een inderdaad onvergetelijke ervaring op CenterParcs de HuttenHeugte, echter niet in positieve zin.
Bij aankomst (na een kleine 1100 km afgelegd te hebben vanuit Oostenrijk om hier de laatste paar dagen lekker af te sluiten) kregen we huisje 227 toegewezen.
Voor deze midweek in een 4 persoons comfort cottage hebben we ruim 600 euro neergeteld (dus een €150 per dag), dan mag je toch best iets verwachten.
In het huisje bleek het volgende:
Badkamer:
– Voegen vol met schimmel
– Douchegordijn vol met schimmel
– Plafond helemaal bruin.
– Compleet los zittende tegels van het bad
Rest van het huisje:
Er lag een enquête formulier waarbij de schoonmaakster zelfs het lef had om haar naam in te vullen dat zij die heeft schoongemaakt. Nu weet ik niet wat er onder schoonmaken verstaan wordt bij Centerparcs maar toch wel iets meer dan een keer door het huisje vegen neem ik aan.
– Raam kozijnen vol smerigheid en stof
– Radiators vol met stof
– Onder de bedden en bankstel, mensenharen / hondenharen en stof (mijn vrouw en zoon hebben cara)
– Meubels versleten
– Bankstel is niet meer dan een tuinstel met kussens
– Huisje is oud en aan vervanging toe lijkt er al een 40 jaar te staan en daarna is er niets meer aan gedaan.
– Keuken is oud en valt van ellende zowat uit elkaar.
Het Park:
– Prijzen van restaurants zijn buiten alle proporties en beneden kwaliteit.
– Bij bestellen drank op terras diverse malen zeker 30 min of langer moeten wachten op de bestelling, wel komt men dan verbaast vragen of we de bestelling nog niet hebben.
– Winkeltje is absurd duur, prijzen voor veel zaken zijn makkelijk 2x de normale prijs. Gelukkig zijn er een Jumbo Aldi en Lidl bij elkaar in Coevorden.
– Op de website wordt de indruk gewekt dat men de activiteiten elke dag kan doen, bij aankomt zie je dan pas de agenda wanneer dit kan.
Gezien de algehele staat van dit huisje is dit meer een aanslag op je gezondheid dan een aangenaam verblijf, ook hadden wij allemaal last van jeuk in dat huisje en zijn vandaag dan ook al naar huis gegaan terwijl we eigenlijk nog een dag hadden.
We hebben geprobeerd bij de receptie een klacht in te dienen maar omdat wij na 17:00h aankwamen ging dit niet meer en vervolgens was deze pas weer op vrijdag open.
Dit in tegenstelling tot de 24h receptie die wordt geadverteerd.
Verder lag er een brief klaar dat ondanks de regen het allemaal vochtig was en werd aangeraden goed te luchten, dit zou idd een oplossing zijn als je niet ter plekke lek werd gestoken door de muggen die achter het huisje bij het ven hingen. Luchten was dus geen optie.
Al met al Centerparcs eens en nooit meer op deze manier, ik hoop dan ook op een passende oplossing.

Minimaal een 75% restitutie van het totale boekings bedrag.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 september 2016 om 09:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door pvangrinsven