Klacht: klacht tegen kassajuffrouw mevrouw Çifti van het fililaai aan de Multatuliweg in Delft

op 22 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze mevrouw heeft mij als klant heel onbeschoft behandeld en deed niet waar haar opdragen werd door de dienstdoende leidinggevende.

Er stonden twee bedragen verkeerd aangegeven en kreeg ik €0,75 terug. Dit wilde de kassajuffrouw niet op een fatsoenlijke manier teruggeven en riep zij weer de leidinggevende erbij die haar weer vertelde dat zij mij het geld terug moest geven. Ik deed de mededeling dat ik hier een klacht over zou indienen bij het hoofdkantoor m.b.t de manier waarop ik werd benaderd. Dit boeide haar niet en mocht ik ook nog de groetjes van haar doen aan het hoofdkantoor. Deze brutaliteit tegen een klant slaat echt alles.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik excuses van deze kassajuffrouw krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juni 2016 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 juni 2016 om 20:03 geantwoord

De brief heb ik nooit ontvangen en wil graag nog persoonlijk de excuses van de kassajuffrouw.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Baks