Klacht: Klacht Samsung: Cashback Actie 3D led TV

op 04 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In januari hebben wij bij de Media markt een nieuwe Led tv gekocht. Deze hebben wij gekocht tijdens de actie periode met cashback. TV werkt naar volle tevredenheid. Helaas wachten wij tot op heden nog steeds op de 50 euro huurtegoed van Pathe, het geld is wel gestort (Zonder een bevestiging). Meerdere malen gebeld (inmiddels ruim 20 euro) met de helpdesk en telkens verschillende antwoorden (uw wordt gemaild/u krijgt nog bericht/kijk in uw spambox etc) gekregen en niet altijd even klantvriendelijk. Op de vraag waarom wij geen bevestigingsbrief hebben gehad maar wel geld, werd geantwoord dat dat zo hoort. Toen ik aangaf dat vrienden,die tegelijk met ons ook een led hebben gekocht, netjes een bevestiging van de storting +huurtegoed hadden gehad, werd geantwoord dat ik maar gewoon geduld moest hebben. Al met al is de dienstverlening van de helpdesk en het afhandelen van acties via Samsung als erg teleurstellend ervaren.

50 euro huurtegoed.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte, Wij doen op dit moment navraag over het Pathé tegoed bij onze promotie afdeling. Zodra wij meer weten, nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte, Wij hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen van onze promotie afdeling. Deze geven ons aan dat het huurtegoed is verzonden op 20-03-2012. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht Binatang

5 jaren geleden - Beste Sander, Als wij de brief ontvangen hadden, zou ik niet meerdere keren met de callcenter gebeld hebben. We hebben het huurtegoed niet ontvangen! Ik heb vanaf 10 april (datum storting cashback) meerdere keren gebeld om te vragen wanneer wij de brief zouden ontvangen. Telkens was het antwoord, u moet geduld hebben wij hebben vertraging in het uitsturen, of u krijgt binnen een week antwoord. Zelfs op de vraag hoe het kan dat de cashback al wel is betaald en de brief met huurtegoed niet werd als gewoon ervaren. Sommige medewerkers waren zelfs niet eens vriendelijk aan de telefoon! Het antwoord wat u nu geeft is geen oplossing en antwoord op de klacht en zeer onbevredigend. Als dit de manier is hoe Samsung haar acties afwerkt... Groeten JLW Weemhoff

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:49 geantwoord

Wij hebben de klant geïnformeerd dat de cashback in maart 2012 is overgemaakt met als afzender Acties.nu. Omdat wij deze niet terug hebben gekregen, kunnen wij de klant niet verder helpden.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Binatang