Klacht: klacht rekening optie

op 02 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

ik heb eind feb gebelt om te vragen of er een huisje vrij was voor weekend. daarop werd geantwoord ja. ik zij daarop dat ik nog even moest overleggen en proberen een dag vrij te krijgen. de meneer aan de tel antwoorde daarop dan kan ik hem voor u in een optie zetten, ik zij nog ik wil nergens aan vast zitten want, dan bel ik liever morgen terug als ik het zeker weet of ik vrij krijg. de meneer antwoorde weer ja maar als ik hem in optie zet zit u nergens aan vast. en als u binnen 24 uur niks laat weten het te bevestigen vervalt automatisch de optie. ik zeg daarop als ik echt nergens aan vast zit oke en anders bel ik liever morgen terug. nee zegt meneer u zit nergens aan vast. het is alleen makkkelijker want dan krijgt u een nummer en dan is het makkelijk voor als je terug belt weten we gelijk om welk huisje het gaat en hoef je dat niet weer allemaal door te geven. nou ik heb opgehangen en de dagen voorbij laten gaan om het vast te leggen, want ik kreeg geen vrij van mijn werk.
in de veronderstelling dat ik dus nergens aan vast zat en de optie verviel naar geen gehoor van mijn kant.
krijg ik ineens een aantal weken later een rekening van 75euro. waarbij staat te voldoen wegens anulering. met een boekingsnummer erbij. dus ik heb centerparcs gelijk gebelt. om dit recht te laten trekken want hier is een fout gemaakt van hun zijde. mij was verteld nergens aan vast te zitten.
daar heb ik 3 verschillende mensen aan de lijn gekregen en de laatste zij uiteindelijk we gaan dit uitzoeken en bellen u zo spoedig mogelijk terug. ik heb vervolgens geen tel meer terug gekregen van centerparcs dus had ook niks meer verwacht. tot ik vandaag ineens een tweede betalings herinnering in de bus kreeg met nog rente er boven op ook.
ik belde weer terug naar centerparcs om weer het hele verhaal uit te leggen waardoor ik weer door word gestuurd om een mail te sturen naar een klachten centrum.
ik ben erg boos ik heb ook nog een vakantie bij deze centerparcs geboekt voor juni. maar als deze rekening niet netjes word verkerend vind ik dit een heel slechte zaak als ze op deze manier geld bij trouwe klanten moeten wegnemen.

ik ben tevreden als de rekening word geannuleerd. omdat hier sprake is van misleiding naar mijn idee.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 mei 2017 om 13:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mandypluis