Klacht: klacht over werkgever onbeschoft gedrag

op 04 juli 2017 over Op = Op voordeelshop in de categorie Drogisterijen

ik heb een werkgever die erg onbeschoft gedrag vertoont naar werknemers en klanten toe, ik ben een werknemers die altijd alles probeert op te lossen, als iemand niet kan val ik in op het werk, ik ben in een half jaar tijd nooit ziek geweest en nooit afwezig als ik moest werken, laats wilde ik 1 dag vrij hebben omdat ik een belangrijke afspraak heb in het ziekenhuis en ik deze helaas niet kan verplaatsen, de werknemer flipte hem helemaal en dwong mij om te werken ik heb me meerdere malen verontschuldigd dat ik de afspraak niet kan verzetten. maar het werd van kwaad naar erger en kreeg allemaal verwijten naar mijn hoofd die niet op mij slaan maar meer op hem zelf. ik werk er tenslotte veel langer dan hem en veel vaste klanten komen naar mij toe en zeggen niet graag meer in deze te komen vanwege deze man. ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen want nu zit ik zonder baan en hij kan lekker door gaan met de winkel te verpesten dat lijkt me niet de bedoeling en iedereen die ik er over een berichtje stuur negeert mij volkomen niemand wil mijn kant van het verhaal waardoor ik genoodzaakt ben het hoger op te zoeken. de hele conversatie heeft plaats gevonden in de groeps app van het team en niet eens oog in oog heel erg onprofessioneel vind ik dat en volgens mij mag dat ook niet volgens de regels van netjes onderhandelen.
Deze klacht gaat over robert delmotto. Vidiaalmaneger van de kinkerstraat in Amsterdam

deze man moet gestopt worden hij is niet goed voor het bedrijf en helemaal geen goede leider voor het team, er zijn al meerdere vaste werknemers opgestapt vanwege deze man en dit is niet de bedoeling voor in de toekomst.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Op = Op voordeelshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Op = Op voordeelshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jennifer engelen