Mijn Klacht:
Bij mijn bezoek aan de Wibra locatie Groenenlaan in Schiedam heb ik een zeer onplezierige ervaring gehad. Een jongedame met een bril en geblondeerd haar reageerde kattig op mijn vraag over de airco, terwijl ik geduldig afwachtte. Als bijna 80-jarige klant verwacht ik een vriendelijke benadering, zeker in een winkelomgeving. Daarnaast is de winkel vaak slordig, wat niet uitnodigend is. Ik heb er ook opgemerkt dat het personeel, zoals een lange buitenlandse man, moeite heeft met de communicatie. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik voortaan naar de vestiging in Vlaardingen ga, waar de service en netheid beter zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Wibra om het personeel beter op te leiden in klantvriendelijkheid en aandacht voor de winkelpresentatie.

