Mijn Klacht:
Ik heb recentelijk een bestelling geplaatst bij McDonald’s en ontving halve hoeveelheden van wat ik had besteld. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te horen dat dit de gebruikelijke hoeveelheden zijn. Dit vind ik onacceptabel, aangezien ik verwacht dat ik krijg waar ik voor betaal. Het is teleurstellend dat het bedrijf zulke onjuiste hoeveelheden levert en dit vervolgens ontkent.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat McDonald's toegeeft dat ze onjuiste hoeveelheden hebben afgegeven en niet blijven ontkennen dat dit normaal is.



