Mijn Klacht:
Op 21 juni jl. wilde ik een WK menu bestellen in Moordrecht, maar er waren geen WK cups meer beschikbaar. Dit is niet de eerste keer dat ik zie dat acties niet kunnen worden waargemaakt. We zijn uit protest weggegaan, wat een slechte PR voor een groot bedrijf als McDonald’s! Ik vind het teleurstellend dat er schaarste wordt gecreëerd, terwijl drukte voorspelbaar is.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een tegoedbon voor een (menu incl.) WK Cup als compensatie voor deze ervaring.

