Klacht: Klacht over medewerkster op de leyweg

op 01 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

22 juli kon ik mij bril op halen maar kreeg worden met een medewerkster van de winkel op de leyweg beide medewerkers waren bezig met ogen opmeten van andere klanten snap heel goed dat ze dan niet weg kunnen lopen om mij of andere tehelpen ik stond al een half uur te wachten om geholpen te worden er kwamen steeds meer klanten binnen 8 in totaal waarop een klant achter mij vraag mv duurt het nog lang kom alleen maar wat op halen waarop de medewerkster zegt iedereen moet op ze beurt wachten de vrouw achter mij zij maar niks meer dus ik zeg tegen de medewerkster ik sta hier al een half uur en je bent klaar met ogen meten mv kan zelf ook even kijken naar een bril dat je haar zo verder helpt toen begon de medewerkerster wie denk jij dan dat je bent ik wilde al komen maar jou help ik niet meer jij wacht maar op mij collega waarop ik ook boos werdt wand wie is zij om zo tegen een klant tepraten ik zeg nog klant is koning hoor waarop zij zegt denk jij dat je de koningin bent dan toen wilde ze me ook nog de winkel uit zetten maar dat heb ik niet gedaan ik wilde eerst me bril met pijn en moeite pakte ze me bril gooide ze op de toonbank en moest het zelf maar uit zoeken bril zit niet goed had even gestelt moeten worden maar ben maar weg gegaan anders was het zeker anders afgelopen ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld door een van jullie medewerkers vind het echt niet normaal vroeg haar naam nog maar wilde ze niet zeggen

Ik ben normaal altijd tevreden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Pascalle van leeuwen