Klacht: klacht over lenzen

op 14 september 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

ik gebruik al jaren lenzen van hans anders maar de laatste tijd lijkt het wel of de kwaliteit slechter is geworden van de lenzen, ik heb maandlenzen en de laatste tijd als ik nieuwe lenzen in doe is 1 lens binnen een week al kapot ( hapje uit aan de zijkant ) , ik maak mijn lenzen altijd voorzichtig schoon dus daar kan het niet aan liggen.
ik vindt dit erg vervelend omdat ik straks lenzen bij moet gaan kopen terwijl ik al genoeg betaal voor mn lenzen.

het zou fijn zijn als ik 3 paar nieuwe lenzen kreeg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 september 2017 om 15:11 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht jane32

8 maanden geleden - bedankt voor de snelle reactie en goede oplossing. easy wear type 3 paarse doosje, links -6.00 lotnummer J16131 houdbaarheid 2021/08, rechts - 6.50 lotnummer J16049 houdbaarheid 2021/08

Bericht van Hans Anders

8 maanden geleden - Beste mevrouw Horsman, Bedankt voor het doorgeven van de opgevraagde gegevens. Wij gaan het doorgeven aan de leverancier. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jane32