Klacht: klacht over klantenservice van tele2

op 13 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb telefonisch contact gehad met tele2 en daar werd ik onbeschoft te woord gestaan en de telefoon op hebben gehangen en laten me niet uitpraten en daar ben ik niet tevreden over en er zijn veel storingen en dat ze alleen voor vast telefoon gevraagt om goedkoper te bellen en toen hebben ze gelijk alles voor een jaar vast gelegd zonder dat ik erom gevraagd had en ik wil juist het abonnement opzeggen en dat kan nu pas 4-12-2014

Gewenste Oplossing:

dat ik een hoger persoon te spreken krijg of een vergoeding bijvoorbeeld ik heb een abonnement van 76euro daar zit fox eredivisie bij met 3 zenders en zou dat de andere 2 zenders erbij willen hebben voor dezelfde prijs en dan zou ik tot 4-12-1014 bij tele2 blijven

Alle klachten die gemeld zijn door a.m_hak