Klacht: klacht over Fit for free word niets mee gedaan.

op 10 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een klacht over Fit for Free en het lijkt alsof bij klacht.nl hen de hand boven het hoofd word gehouden door de klacht niet openbaar te zetten, Ik weet als geen ander hoe groot de klachtenregen is over hen, omdat ik in 2011 ook (met een heleboel anderen) klachten had wat zelfs pas opgelost is in 2014. Ik vind dat gewoon niet kunnen. en nu is het gewoon weer zo (abonnement afgesloten bij Fit All day en zonder mijn medeweten Fit for Free geworden.. en raad eens: problemen! Ik ga hier gewoon nooit antwoord op krijgen. Waarom houden jullie Fit for Free buiten schot??????? (oplospercentage 98 % schreven jullie. Ik geloof er geen barst van. Want ik ken meer mensen die van het kastje naar de muur gestuurd worden bij dat nare bedrijf. Het zijn geldwolven.. Nu weer voor de tweede keer ervaren.

Mijn klacht moet openbaar!!!! Kan me niet schelen hoe hoog de oplospercentage is. Ik wil dat mensen dit wangedrag lezen. Anders ga ik het melden bij andere instanties en zal ik de naam Fit for free overal openbaar zetten met het hele verhaal, ook die van 2011.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Roos R

1 week geleden - Mijn klacht van vandaag 10-08 is uitgebreider en ik wil graag dat dat openbaar gezet wordt. (anders gaat Fit for Free nooit reageren)

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 10 augustus 2017 om 18:19 geantwoord

Beste Roos R,

Klachten komen altijd openbaar. We geven bedrijven die actief zijn inderdaad extra tijd alvorens de klacht online komt. Uiteindelijk is het aan de melder van de klacht om een klacht online te houden, of af te sluiten. Uw klacht is via de volgende link (online) te vinden: https://www.klacht.nl/fit-for-free/klacht/bij-opzeggen-altijd-opzegbrief-kwijt-en-dat-voor-de-2e-keer/

Maar nogmaals, het is niet toegestaan om klachten dubbel te plaatsen. U kunt in bovenstaande klacht uiteraard blijven reageren.

Tom

Alle klachten die gemeld zijn door Roos R