Klacht: Klacht over een bed & breakfast “onder de peperbus”

op 20 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Deze week verbleven drie medestudenten en ik in de bed & breakfast “onder de peperbus” te zwolle. Er was ons een appartement beloofd, met slaapplaats voor vier personen. Dit was echter niet het geval.

Bij aankomst moesten we 4 zéér steile trappen op met onze bagage. Dit was zeer gevaarlijk. Eens op ons “appartement” gekomen zagen we meteen hoe klein het was. Je kan het vergelijken met een zeer kleine zolderkamer waar ook de trap in uit mond.

De kook gelegenheid was zéér klein, je kon er amper in. Er was een microgolf aanwezig maar deze was super vuil. Er hingen nog etensresten in. Het bestek en servies was ook zéér vuil, terug met etensresten aan. Maar dan het grootste probleem, er was geen tafel. We hadden speciaal voor een appartement gekozen omdat wij studenten zijn en dus zelf zouden kunnen koken. Maar met deze vuile keuken, vuil bestek en geen tafel waren wij verplicht om uit eten te gaan. Wat voor ons dus zeer duur was.

Daarna bekeken we de slaapkamers. één kamer met twee aparte bedden en dan één mini kamer met een twee persoons bed. Het twee persoonsbed stond onder een schuine wand waardoor er daar niet met twee kon geslapen worden.

Toen zagen we het aanrecht een boodschap liggen: “gelieve geen etensresten te laten liggen. We hebben last van muizen”.

Vanaf dat moment durfde er natuurlijk niemand meer in de kamer alleen te liggen. We zijn dus genoodzaakt geweest om met 4 in de twee een persoons bedden te moeten slapen.

Toen we de voorlaatste ochtend op stonden na een korte nachtrust ontdekten we dat er muizen van ons eten hadden gegeten. Toen was voor ons de maat vol en hebben we meteen onze valiezen gepakt en zijn we een dag en nacht vroeger naar huis gekomen.

Ik vind dit echt niet kunnen wij hebben hier €115 per persoon voor betaald en wij hebben hier echt niet van kunnen genieten! En regelrechte schande vind ik dit! Wat voor accommodatie is dit? Hebben wij hiervoor betaald? Een echte schande!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag hebben dat er met deze klacht aan de slag gegaan wordt. Maar ook zouden wij graag een vergoeding krijgen voor dit schandalig verblijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-Lore Verhovert