Klacht: klacht over door verbinden

op 09 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik zal proberen beschaafde taal te gebruiken hoewl het niet meevalt met de behandeling van uw bedrijf. daar ik per jaar 6 maanden in Spanje verblijf heb ik bij u een verzoek ingediend om per 1 sept. 2012 mijn contract bij u te laten vervallen en per 1 april 3013 weer in te laten gaan. heden 6 juli een brief van u ontvangen gedateerd 3-7 of ik even terug wilde bellen. om 15.00 uur begonnen met te bellen en om 16.30 hebben we nog steeds geen uitslag maar wel 6 maal door verbonden alleen de laatste trees dean heft mij goed te woord gestaan en verdiend een 10 te opzichte van die andere voor welke een cijfer 2 nog te hoog is

meer gekwalificeerde mensen aan de telefoon en een beter soft ware programma zodat de wachttijden tot een minumum beperkt worden want vergeet niet als uw mensen de hele dag met trouble shooten aan den gang zijn hebben ze geen tijd om klanten te woord te staan Laat mijnheer Odenhoven zelf maar een een paar dagen aan de tel zitten geen uur en dan weer weg (ik moet nodig naar een klant)dan denk ik dat hij binnen een maand een oplossing gevonden heeft

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste pattikawa, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 16:11 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door pattikawa