Klacht: Klacht over boekingen

op 28 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Betreft: klacht over hotelboekingen
Reis naar Noorwegen van 6 augustus t/m 20 augustus

Geachte lezer,
Ik heb een reis naar Noorwegen georganiseerd voor 12 vrienden + 2 vrienden die met het vliegtuig nog kwamen
Heb alle hotels en Bed en Breakfast bij jullie geboekt
Vertrek Zondag 6 augustus

9 augustus tot 14 augustus
Sandmoen Bed & Breakfast Trondheim
Bevestigingsnummer: 1551859563
Op het terrein van de accommodatie vindt u ook een benzinestation en een supermarkt.
Supermarkt was een km verderop, dus niet op het terrein aanwezig, wel de benzinepomp aan de andere kant
Geboekt 1 kleine kamer met 2 aparte bedden en 6 kamers met

Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank
• Douche, Kitchenette, Koelkast, WC, Verwarming, Kabeltelevisie, Flatscreen-tv, Eigen Ingang, Bank
• Keukengerei, Kledingkast, Kookplaat, Handdoeken, Beddengoed
1 kamer had geen kitchenette, koelkast, keukengerei, kookplaat
1 kamer had een kapotte koelkast

Woensdag 16 augustus
Fotlandsvåg, 5283, Noorwegen

Bevestigingsnummer: 1363973900

6x Tweepersoonskamer € 81.50
Alle kamers van Hotel Fjordslottet hebben een balkon met uitzicht op de fjord of de Osterøy-bergen.
Vraag mij af wat hun als uitzicht bedoelen
Een boom!!! Tegen het gebouw aankijken !!!
U kunt gebruikmaken van de barbecueplek in de grote tuin, genieten van een drankje in de bar van het hotel of ontspannen in de hot tub in de buitenlucht. Waar was de hot tub???????????????
• Het avond eten was bijzonder slecht er was keuze uit 3 hoofd menu`s als je dat een Restaurant (à la carte) mag noemen
Voor ouderen mensen en invalide mensen is het geen aanrader
Je moet je auto beneden neerzetten zodat je een heuvel op moet, lift is er niet
Eigenlijk wilde we weg gaan maar met 12 personen kom je niet zo gauw in een andere accommodatie terecht
Zie dat het inmiddels op de site veranderd is, toen ik boekte in maart stond het er nog op

Donderdag 17 augustus
Mikkelparken
Kinsarvik, 5780, Noorwegen (160 km)

Bevestigingsnummer: 1434659621

3 x Huisje met Uitzicht op de Fjord
Accommodatie-informatie
Andere faciliteiten zijn onder andere een bar, een speeltuin en een hot tub. Geen hot tub gezien

Vind dat er op jullie site verkeerde informatie word gegeven

Marjan van den Broek

Dat er op de site aanpassingen gedaan word
Niet iets beloven wat er niet is

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aanpassen