Klacht: Klacht over boeking

op 01 februari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste center Parks. Wij zijn regelmatige klanten van jullie. Nu wilde ik gisteren 31/1 een boeking doen voor twee personen in een VIP cottages op het Heijderbos van 9t/m 16 mei. Kreeg ik bij de boeking alleen 10 procent vroegbloek korting maar geen 55 plus korting. Ik heb tww keer gebeld naar twee verschillende 0900 nummers een voor 50 cent en de ander voor 20 cent per minuut. Daar kreeg ik te horen dat de 55plus korting niet van toepassing is voor een twee persoons VIP cottages. Dit zou in de bijz. Voorwaarden staan tevens werd aangegeven ” ja we zijn een commercieel bedrijf” ik vind dit een erg kwalijke zaak. Als dit de werkwijze van Center Parks is dan kunt u mij uit het klanten bestand wissen

Ik zou het erg op prijs stellen, duidelijke info te verstrekken op de boekingspagina. Ik zou dan ook graag mijn eventuele boeking willen zien met grbruik making van de 55 plus korting

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 februari 2014 om 14:28 geantwoord

Op 3 februari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Heeft op 03 februari 2014 om 16:41 geantwoord

Het alleen verwijzen naar de alg. Voorwaarden noem ik geen oplossing. Er wordt totaal niet ingegaan op de betreffende situatie en omstandigheden.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Puncky