Klacht: klacht over appartement

op 20 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen,

Wij hebben afgelopen week gelogeerd in Mario Suit Rome Spagna Rome.

Laten we positief beginnen. De locatie is geweldig.

Maar er waren wel wat puntjes;

De onderstaande items die wel in de advertentie stonden waren niet aanwezig in het appartement;

Strijkvoorziening
Slippers
Elektrische waterkoker
Keukengerei is echt minimaal
Geen schaar aanwezig
Broodrooster

Wij hadden aangegeven in aparte bedden te willen slapen, er was echter maar 1 bed opgemaakt en daar hebben we het ook mee moeten doen, ondanks dat we dat direct aangegeven hebben aan Angela die ons binnen heeft gelaten en bij wie we betaald hebben.
2 stoelen van de eettafel waren kapot en kon je ook niet op zitten, om meer ellende te voorkomen.

Tevens is het wel zo netjes om in uw advertentie te vermelden dat het boven een restaurantje is.

Ik verneem graag van u.

Loraine van Hoffe

Gewenste Oplossing:

als ik een onderbouwd antwoord terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht loho

1 jaar geleden - Klopt het dat u mijn klacht niet in behandeling neemt ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht loho

1 jaar geleden - ik heb nog geen antwoord ontvangen op mijn klacht

Reactie van de melder van de klacht loho

1 jaar geleden - Prima als ik geen reactie krijg zet ik bovenstaande wel bij booking op de site bij mario suit app

Alle klachten die gemeld zijn door loho