Mijn Klacht:
Ben naar de AH gegaan om een oudejaarslot te kopen. Normaal gesproken mag je zelf de twee eindcijfers bepalen. Nog voor ik dit had gezegd werd de bon uitgeprint en moest ik betalen. Ik zei dat ik de eindcijfers zelf wilde bepalen. Volgens de verkoper kon dit niet. Daarnaast kreeg ik een bon waar mijn eindcijfer op stond. Normaal gesproken krijg je een staatslot met een oranje kleur en een walvis. Deze bon leek hier van verreweg totaal niet op. Toen ik vroeg hoe dit zat beweerde ze dat deze Albert Heijn al jarenlang de nummers zo op bon uitdeelt. Dit is onzin, omdat ik eerder hier een lot heb gekocht die uitgeprint werd op een vel van Staatsloterij zelf.
Gewenste Oplossing:
Niet, ik ga geen kansspelen meer doen bij de Albert Heijn.

