Klacht: klacht opgelost?

op 12 december 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 12 december 2017 om 19:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste H. Tulkens,

Bedankt voor uw klacht. Hornbach heeft de klacht inhoudelijk behandeld, uitleg gegeven en excuses aangeboden. Derhalve is er onvoldoende aanleiding om de klacht weer terug op 'in behandeling' te zetten.

U kunt de oplossing nog beoordelen met een negatief cijfer.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Heeft op 12 december 2017 om 21:49 geantwoord

Ik moet dus met elke oplossing genoegen nemen?

Bericht van Klacht.nl

1 maand geleden - U kunt reageren op de oplossing, alsmede een cijfer geven. Wij hebben geen invloed op de inhoudelijke afhandeling. Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Reactie van de melder van de klacht H.Tulkens

1 maand geleden - Mag ik dan aannemen dat klacht.nl hoopt op een oplossing. Als die niet meteen komt, mag je het zelf uitzoeken en verklaren jullie het daarbij als 'opgelost', want dat staat er letterlijk!

Alle klachten die gemeld zijn door H.Tulkens