Klacht: klacht omtrent kortingen zwangerschapsboxen

op 08 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste centerparcs,

allereerst bedankt voor alle kortingsbonnen in de verschillen zwangerschapsboxen van

prenatalwebshop

zwangerboxkado en ouders van nu.

Helaas wil ik mijn klacht hierover uiten.

Ik ben in juni jongsleden bevallen van ons derde kindje.

De oudste 2 hebben nu zomervakantie en we willen last minute nog graag gebruik maken van de bonnen en er toch nog even uit met z’n 5.

Op een avond jullie site bekeken en uiteindelijk met de goede keuzes is na onze keuzes de Eemhof naar voren gekomen.

Met de verschillende bonnen werd ik verwezen naar verschillende sites en kwam helaas tot de teleurstellende ontdekking dat we deze bonnen hebben ontvangen wat niet tijdens de vakanties gelden.

Onze oudste twee gaan naar school….

Is hier een oplossing voor te vinden zodat we toch nog met de aangegeven kortingen op de bonnen een weekendje weg kunnen?

Ik vind het zelf vreemd dat de bonnen her en der worden uitgedeeld maar dan eigenlijk alleen voor gezinnen gelden welke kinderen hebben die niet naar school gaan.

Ik ben naar dit mail adres verwezen door collega Thi Houng.

Daarnaast moet ik even melden dat is ongeveer 13 min in de wacht heb gestaan bij het volgende nummer 0900-3938373.

Ik hoop heel graag van jullie te horen zodat we alsnog in deze zomervakantie even kunnen genieten van jullie centerparcs!

Met vriendelijk groeten,

toch nog met de aangegeven kortingen op de bonnen een weekendje weg kunnen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 augustus 2016 om 11:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door NIG