Klacht: klacht omtrent annulering hotel overnachting

op 13 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Copy mail naar Booking .com

annulering uw ref 924 158454 pc 9450 overnachting 14/15.06.2016

Geachte.

Bovengenoemde reservering is bij U afgesloten.
In de bevestiging van deze reservering is niets terug te vinden inzake annulering kosten zie mijn bijlage. Overige doc heb ik niet ontvangen. Ondanks het volhouden van de medewerkers
Heb daar met uw medewerkers d.d. 12.06.2016 over gesproken Elisabeth ca 10.00 hr. en mail verzonden tevens met Koen opnieuw gesproken ca 13.00 en ook weer een mail verzonden
Beiden zouden mij terug bellen geen reactie mogen ontvangen.
Heden middag een van de medewerkers gesproken probleem opnieuw uitgelegd (het gaat hier om staking Easy Jet a.s. dinsdag) ca 15.20 telefonist was niet aanspreekbaar luisterde niet naar mijn argumentatie zeer onbeschoft aan de telefoon vervolgens heeft hij het gesprek beëindigd door de verbinding te verbreken terwijl ik aan het spreken was.
Direct opnieuw gebeld Rick aan de telefoon gehad heeft zijn uiterste best gedaan kan niets voor mij betekenen.
Heb gevraagd of ik een tegoed bon of een percentage kan betalen van de overnachting maar niet het volle pond van 156,00 € te moeten verliezen.
Het overboeken van dit hotel naar een andere locatie was / is niet mogelijk
Ik betreur de houding van uw organisatie

Ik ben bereid om 15 % van de kosten voor mijn rekening te nemen maar niet de volle mep of een tegoed bon voor 2 overnachtingen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door info@havobol.nl