Klacht: verkeerde informatie op website

Corien de Bruin op 21 januari 2025 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zoek op internet hoe ik een klacht kan indienen over Apple bij Apple en bij een andere instantie indien nodig. Kom ik terecht bij klacht.nl waarbij vermeld wordt dat hier een klacht over Apple kan worden ingediend. Ben ik hier 2 uur mee bezig, zorgvuldig alles opgeschreven en ingevuld en dan stuur ik alles in en krijg meteen bericht via een email dat Apple mijn klacht niet in behandeling neemt!! Er staan meer klachten over Apple op de website klacht.nl dus klacht.nl moet weten dat Apple een klacht dan niet in behandeling neemt.
Dan vind ik dit misleiding want ik had bijna op de mogelijkheid geklikt van het aanmaken van een brief door klacht.nl aan Apple voor 2,50 euro maar ben nu blij dat ik dat niet heb gedaan nu ik weet dat Apple geen klachten in behandeling neemt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar ik een klacht over Apple naar Apple kan toesturen met de wetenschap dat deze ook wordt behandeld en dat ik op mijn klacht een serieuze reactie krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Klacht.nl

Heeft op 22 januari 2025 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw de Bruin,

Bedankt voor het melden van uw klacht Wij bieden klagers een onafhankelijk platform waar zij gratis een klacht kunnen plaatsen die wij vervolgens onder de aandacht proberen te brengen van de verantwoordelijke organisatie of het verantwoordelijke bedrijf. Verder is het zo dat wij nooit bedrijven kunnen verplichten klachten af te handelen die geplaatst worden op onze website. Vooral bedrijven uit het buitenland kiezen er vaak voor dit alleen te doen via hun eigen servicekanalen en niet via Klacht.nl. Dit is ook de reden geweest dat u de e-mail heeft ontvangen dat uw klacht niet in behandeling wordt genomen door Apple.

Verder kunt u via de website van Apple zelf gewoon proberen contact met hun op te nemen.

https://www.apple.com/nl/contact/

Wij wensen u nog een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Michael - Klacht.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Corien de Bruin