Mijn Klacht:
Zoals ik verwacht had, las meerdere onterechte klachten.
Ook reeds in het nieuws op Kassa.Vara. zou zeggen google klacht.nl maar. en je zult zien.
Dagelijks plaatsen zij klachten over mensen/bedrijven, zonder enige informatie gewonnen te hebben over de waarheid van de klacht. TRIEST!
Zo zegt KLACHT.nl Maak uw klacht online zichtbaar
Meld uw klacht en maak hem zichtbaar op internet en in de resultaten van Google.
Wij wijzen het bedrijf op uw klacht >>>DOEN ZE NIET Wij benaderen het bedrijf per e-mail >>>DOEN ZE NIET
plaatsing via social media over uw klacht DIT UITERAARD WEL!!!
Je probeert als bedrijf zijnde contact te zoeken, Mail beantwoorden ze naar meerdere malen niet, telefonisch niet bereikbaar. en op een geplaatste eerdere klacht, zetten ze gewoon opgelost. Dit word uitgeoefend door een zielig groepje mensen van zeer laag niveau, zonder enige empathie.
EEN ECHT NEP BEDRIJF!
Waarschijnlijk zal deze klacht ook weer direct worden “opgelost” of zelfs worden verwijderd.
Gewenste Oplossing:
Al jullie als KLACHT.nl voordat jullie iets ONLINE zetten.
Eerst 2 kanten van een verhaal aanhoren. zonder dat er onterechte gedupeerden worden gemaakt.
Niet bovenaan google plaatsen.
Verjaarde klachten verwijderen.
Het bedrijf zelf de mogelijkheid geven om op een klacht te reageren.
Deze klacht is pas opgelost als ik dit hier erbij zet!
