Klacht: Onterechte schending van goede eer en naam bedrijven en mensen

j gulpers op 16 mei 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals ik verwacht had, las meerdere onterechte klachten.
Ook reeds in het nieuws op Kassa.Vara. zou zeggen google klacht.nl maar. en je zult zien.
Dagelijks plaatsen zij klachten over mensen/bedrijven, zonder enige informatie gewonnen te hebben over de waarheid van de klacht. TRIEST!

Zo zegt KLACHT.nl Maak uw klacht online zichtbaar
Meld uw klacht en maak hem zichtbaar op internet en in de resultaten van Google.
Wij wijzen het bedrijf op uw klacht >>>DOEN ZE NIET Wij benaderen het bedrijf per e-mail >>>DOEN ZE NIET
plaatsing via social media over uw klacht DIT UITERAARD WEL!!!

Je probeert als bedrijf zijnde contact te zoeken, Mail beantwoorden ze naar meerdere malen niet, telefonisch niet bereikbaar. en op een geplaatste eerdere klacht, zetten ze gewoon opgelost. Dit word uitgeoefend door een zielig groepje mensen van zeer laag niveau, zonder enige empathie.

EEN ECHT NEP BEDRIJF!
Waarschijnlijk zal deze klacht ook weer direct worden “opgelost” of zelfs worden verwijderd.

Gewenste Oplossing:

Al jullie als KLACHT.nl voordat jullie iets ONLINE zetten.
Eerst 2 kanten van een verhaal aanhoren. zonder dat er onterechte gedupeerden worden gemaakt.
Niet bovenaan google plaatsen.
Verjaarde klachten verwijderen.
Het bedrijf zelf de mogelijkheid geven om op een klacht te reageren.
Deze klacht is pas opgelost als ik dit hier erbij zet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 02 juni 2017 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Gulpers,

Bedankt voor je feedback. Wij hebben geen invloed op de inhoud van klachten die consumenten plaatsen alsmede over welke bedrijven er geklaagd wordt. Wel zijn er een aantal richtlijnen waaraan klachten/oplossingen moeten voldoen. Allereerst dienen er NAW gegevens ingevuld te worden, dit om te voorkomen dat Klacht.nl een anonieme klaagmuur is. Daarnaast geven we ieder bedrijf de kans om te reageren. Dit zijn enkele richtlijnen om Klacht.nl betrouwbaar en transparant te houden.

Met vriendelijke groet,
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door