Klacht: Onterecht gemeld als opgelost

op 21 december 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde en klacht indienen tegen het bedrijf Graydon Nederland B.V.
Ik zie echter dat er al 19 klachten gemeld zijn en alle 19 opgelost.
Als ik echter de berichten lees dan zijn de klachten helemaal niet afgerond. Graydon reageert met een standaard antwoord en daarmee is het klaar?

Ik vind dat klacht.nl alleen de klacht als opgelost mag melden na akkoord van klager.

Gewenste Oplossing:

Pas als opgelost melden als klacht ook daadwerkelijk is opgelost. Nu lijkt een bedrijf het onterecht heel goed te doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 21 december 2019 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Kokwai,

Bedankt voor je feedback. Ik kan helaas geen klacht terugvinden van jou over Graydon. Graydon reageert inhoudelijk op de klachten die binnenkomen via Klacht.nl. Graydon schermt de afhandeling echter wel af, dit wordt vaak gedaan vanwege privacy wetgeving.

Wij controleren handmatig of bedrijven daadwerkelijk inhoudelijk op de klacht reageren.. klachten kunnen niet altijd naar tevredenheid worden opgelost. Daarom vragen we nadat de klacht is afgehandeld een cijfer te geven over de klacht afhandeling. Daarnaast kun je ook nog een reactie plaatsen nadat de klacht is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kokwai