Klacht: Onterecht gemeld als opgelost

op 21 december 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik wilde en klacht indienen tegen het bedrijf Graydon Nederland B.V.
Ik zie echter dat er al 19 klachten gemeld zijn en alle 19 opgelost.
Als ik echter de berichten lees dan zijn de klachten helemaal niet afgerond. Graydon reageert met een standaard antwoord en daarmee is het klaar?

Ik vind dat klacht.nl alleen de klacht als opgelost mag melden na akkoord van klager.

Pas als opgelost melden als klacht ook daadwerkelijk is opgelost. Nu lijkt een bedrijf het onterecht heel goed te doen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 21 december 2019 om 12:31 geantwoord

Hoi Kokwai,

Bedankt voor je feedback. Ik kan helaas geen klacht terugvinden van jou over Graydon. Graydon reageert inhoudelijk op de klachten die binnenkomen via Klacht.nl. Graydon schermt de afhandeling echter wel af, dit wordt vaak gedaan vanwege privacy wetgeving.

Wij controleren handmatig of bedrijven daadwerkelijk inhoudelijk op de klacht reageren.. klachten kunnen niet altijd naar tevredenheid worden opgelost. Daarom vragen we nadat de klacht is afgehandeld een cijfer te geven over de klacht afhandeling. Daarnaast kun je ook nog een reactie plaatsen nadat de klacht is afgehandeld.

Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kokwai