Klacht: Misleiding

op 11 oktober 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik dien over ING een klacht in bij Klacht.nl. Na een tijdje krijg ik een email ban Klacht.nl met het bericht Hoera uw klacht is opgelost. De oplossing: een bericht van ING dat ze er niets aan willen doen. Dat is geen oplossing, dat is dat het niet opgelost kan worden! Geen wonder dat ze kunnen beweren dat ze de meeste klachten oplossen.

Gewenste Oplossing:

Dat Klacht.nl niet langer zichzelf op de borst klopt en niet-oplossingen viert als oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 11 oktober 2018 om 20:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klacht.nl gebruiker,

Bedankt voor je klacht. Ik zie dat ING inhoudelijk heeft gereageerd op jouw klacht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de afwikkeling van de klacht. Je kunt de klachtafhandeling van ING eventueel nog beoordelen met een negatief cijfer. Helaas kunnen wij je niet verder helpen.

We zullen je feedback meenemen om Klacht.nl in de toekomst nog verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Heeft op 11 oktober 2018 om 21:07 geantwoord

Jullie zelfpromotie is inaccuraat en misleidend. Dat is op langere termijn voor jullie business ook niet gunstig, want gebruikers gaan dat snel door hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door rcpool