Klacht: mijn klacht is niet opgelost

op 09 augustus 2014 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn klacht is dat jullie bij klacht .nl zeggen dat mijn klacht is opgelost. das niet het geval ik kan geen reactie meer geven bij zogenaamde oplossing.

Gewenste Oplossing:

ik ben de klager en ik helemaal niet gezegd dat de klacht is opgelost. en dat hoeven jullie ook niet voor mij te doen. ik wil gewoon mijn reactie geven onder de klacht en dat kan niet, dus jullie gaan het opnemenm voor de tegen partij

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 11 augustus 2014 om 21:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedrijven hebben de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Het kan helaas voorkomen dat u en het bedrijf niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen. In dit geval heeft u 3 mogelijkheden :
1. De klacht niet afsluiten. Het bedrijf kan een klacht op opgelost zetten, u bepaalt vervolgens of de klacht de status ‘afgesloten’ krijgt. De klacht opnieuw openen is hierbij dus niet mogelijk.
2. U kunt uw mening over de oplossing van het bedrijf onder de klacht plaatsen. Bij het kopje reactie kunt u uw mening uitgebreid kwijt!
3. U kunt een opnieuw een cijfer geven voor de oplossing, de snelheid en de klantvriendelijkheid van het bedrijf.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Maarten
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door