Klacht: klacht tegen post.nl niet opgelost maar staat wel als opgelost

op 08 mei 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

mijn klacht tegen post.nl is niet opgelost maar staat omschreven als zijnde opgelost. Dit wens ik aangepast te hebben want er is niets opgelost en zo komt post.nl er mooi mee weg terwijl het probleem nog steeds speelt. Kunt u mij hierbij helpen om dit te herstellen zodat mijn klacht als niet opgelost vermeld staat? Bij voorbaat mijn dank. Met vriendelijke groet Jeannet hageman

Gewenste Oplossing:

Als de klacht die ik heb ingediend tegen post.nl weer juist beschreven staat dus als niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 08 mei 2019 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw klacht op Klacht.nl. Ik zie dat PostNL zeer uitgebreid heeft gereageerd en de klacht daarmee (hun inziens) heeft afgehandeld. Ik begrijp dat u het wellicht niet eens bent met deze beslissing. Wij raden aan om de klacht afhandeling van PostNL te beoordelen met een in dit geval negatief cijfer.

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Heeft op 08 mei 2019 om 15:11 geantwoord

Beste Tom, dank voor de reactie. Het is toch van de zotte dat post.nl gewoon kan bepalen dat iets opgelost is terwijl wij verder van huis zijn. Hoe kan ik nu nog een cijfer geven dan? Met vriendelijke groet, Jeannet Hageman

Bericht van Klacht.nl

1 maand geleden - - Inloggen via Klacht.nl login - Ga naar - Account - Mijn klachten - Klik op desbetreffende klacht - Klik rechtsboven op 'beoordeel'

Reactie van de melder van de klacht J.M.P. Hageman-Roddeman

1 maand geleden - Fijn zo gedaan, hartelijk dank.

Alle klachten die gemeld zijn door J.M.P. Hageman-Roddeman