Klacht: Klacht onterecht afgesloten

op 12 december 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Beste,

Mijn klacht 835519 wordt weergeven als opgelost, maar dat is niet het geval! Ik vind dat DHL zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen en dat ze het nu overlaten aan Douglas hoe hen dit met mij zullen oplossen terwijl als DHL gewoon netjes mijn pakket had geleverd of op ze minst naar een pick up point hadden gebracht dan zou er geen klacht zijn toch? DHL is de bron van ellende en nu mag ik achter Douglas aanzitten. Daarnaast vind ik ook dat DHL mijn klacht gewoon heeft afgepoeierd en dat ze de bal terug kaatsen naar Douglas terwijl Douglas gebruik heeft gemaakt van de dienst van DHL. En nogmaals deze dienst hebben ze niet geleverd zoals het hoort.

Ik ben tevreden als hiervoor een oplossing komt....

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 12 december 2019 om 19:16 geantwoord

Beste Rosebottle,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik zie dat DHL inhoudelijk heeft gereageerd op jouw klacht. Ze hebben de klacht daarmee afgehandeld. Ik begrijp dat je wellicht niet tevreden bent met de klacht afhandeling. Je kunt de klacht afhandeling van DHL eventueel beoordelen met een, in dit geval negatief, cijfer.

Tom - Klacht.nl

Heeft op 12 december 2019 om 19:49 geantwoord

Beste,

Dus als ik het goed begrijp, wordt reageren op een klacht gezien als een afhandeling van een de klacht? Het moet niet gekker worden, is een klacht niet- het voorleggen van een probleem en afhandelen zoeken naar een gepaste oplossing,waarom stelt klacht.nl dan de vraag (onderaan de klacht) wanneer je tevreden zou zijn. Is klacht.nl dan meer commercieel gericht of kwalitatief doelgericht bezig?

Ik ben echt teleurgesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosebottle