Klacht: Klacht.nl plaatst zonder enige bewijs of dergelijk content.

op 14 april 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Beste Klacht.nl,

Ik wil jullie erop attenderen dat wanneer er een klacht word gedeponeerd er eerst gekeken moet worden naar bewijzen alvorens er een klacht op internet staat. Vele klachten zijn smaagd en laster en wanneer jullie hier aan meewerken bestaat de kans er dat jullie hiervoor worden aangeklaagd.
Zo is het geval dat wanneer de klachten die over Amora Photography niet binnen 48 uur verwijderd worden er juridische stappen genomen wordt.
Het benoemen van iemands naam wat schadelijk is is strafbaar en al helemaal wanneer het verhaal niet klopt. Dit kan ook aangetoond worden.
Vriendelijk verzoek om dit te verwijderen binnen 48 uur.

Siham Aakouk
Amora Photography

Klachten allemaal binnen 48 uur verwijderen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 14 april 2019 om 19:30 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw klacht. Klacht.nl laat zich niet uit over de inhoud van een klacht of oplossing, maar biedt een platform voor een dialoog tussen consument en bedrijf. Enerzijds door consumenten de mogelijkheid te bieden een klacht te melden, anderzijds door bedrijven te helpen om in contact te komen met de desbetreffende klager om een oplossing te kunnen bieden.

Naast het feit dat bedrijven kunnen reageren op klachten, en deze op 'opgelost' kunnen plaatsen, hebben we procedures die u kunt doorlopen als er een klacht gemeld is dat onrechtmatige informatie bevat. Ik zal u deze informatie per e-mail toesturen.

Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Sihamamora