Klacht: Is uw klacht opgelost?

Matt Jansen op 24 januari 2023 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze vraag werd mij via de e-mail gesteld aangaande zaak. 1100325.

Na duidelijk te hebben aangegeven dat er geen oplossing is aangedragen, verandert klacht.NL de status wél gewoon naar ‘opgelost’. De oplossingspercentages zijn dus een wassen neus en waardeloos als referentiepunt.

Gewenste Oplossing:

De status veranderen naar ‘niet opgelost’ of ‘in behandeling’.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 24 januari 2023 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag heer Jansen,

Bedankt voor uw bericht. Wij veranderen nooit de status van een klacht aangezien wij niet de partij zijn die de klacht behandelt. Bedrijven hebben wel de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Helaas kunnen niet alle klachten naar tevredenheid worden opgelost. Daarom bepaalt u alleen uiteindelijk of de klacht afgesloten mag worden. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing, dan kunt u dat laten weten door een (negatief) cijfer te geven over de gegeven oplossing of een nieuwe reactie te plaatsen.

Klacht.nl is een platform dat klagers en bedrijven met elkaar in contact brengt. We hebben er bewust voor gekozen om ons niet te bemoeien met de inhoud van klachten, danwel oplossingen.

Wij wensen u nog een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Michael - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Matt Jansen