Geboden Oplossing:
Goedemiddag heer Jansen,
Bedankt voor uw bericht. Wij veranderen nooit de status van een klacht aangezien wij niet de partij zijn die de klacht behandelt. Bedrijven hebben wel de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Helaas kunnen niet alle klachten naar tevredenheid worden opgelost. Daarom bepaalt u alleen uiteindelijk of de klacht afgesloten mag worden. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing, dan kunt u dat laten weten door een (negatief) cijfer te geven over de gegeven oplossing of een nieuwe reactie te plaatsen.
Klacht.nl is een platform dat klagers en bedrijven met elkaar in contact brengt. We hebben er bewust voor gekozen om ons niet te bemoeien met de inhoud van klachten, danwel oplossingen.
Wij wensen u nog een prettige dag toe.
Met vriendelijke groet,
Michael - Klacht.nl