Klacht: geen reactie

op 30 maart 2019 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tweemaal een klacht gemeld op klacht.nl maar er volgen geen actie, geen reactie dus wat heeft dit voor zin , is klacht.nl een mediageil iemand die graag een keer bij kassa of radar of dit was het nieuws of misschien wel hoe bestaat het maar er gebeurt niets .

Gewenste Oplossing:

Iets doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 30 maart 2019 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klacht.nl gebruiker,

Bedankt voor je klacht. Helaas is (nog) niet ieder bedrijf actief met klachten oplossen via Klacht.nl. Op de bedrijfspagina kun je zien of een bedrijf actief klachten in behandeling neemt of niet.

Met vriendelijke groet,
Klacht.nl

Heeft op 30 maart 2019 om 15:17 geantwoord

Piet van meel waar mijn laatste klacht over gaat reageert niet omdat mijn klacht niet bij deze van meel terrecht komt beetje wazige gang van zaken

Alle klachten die gemeld zijn door a.vdmierden