Mijn Klacht:
Beste klacht.nl,
Wij hebben ons als bedrijf de afgelopen weken beziggehouden met het behandelen van alle klachten op klacht.nl.
Eén van onze medewerkers heeft in het verleden de klachten behandeld, maar heeft deze klachten met een ´reactie´ opgelost, in plaats van een ´oplossing´.
Toen wij een aantal weken terug alle klachten met een generieke respons op ‘opgelost’ wilden zetten werden wij terecht op de vingers getikt dat er bij sommige klachten geen oplossing geboden was.
Echter is toen de bezem door al deze klachten gegaan en zijn deze opnieuw op ‘in behandeling’ gezet, ondanks dat 70% – 80% al een oplossing (in de vorm van een reactie) heeft gekregen.
Vanaf toen hebben wij flink geworsteld met deze onterecht openstaande klachten, die wij nu dus ook niet meer op ‘opgelost’ mogen zetten terwijl deze wel is geboden.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als ons duidelijk verteld wordt wat wij moeten doen bij dit soort klachten, aangezien er al transparant gereageerd is op deze klachten met een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Abonnementenland
