Klacht: Er ontbreekt een verplicht veld waarin de klager moet bewijzen dat hij het eerst zelf met de winkel/fabrikant heeft geprobeerd op te lossen.

Marjoleinez op 28 mei 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wordt zo moe van een ieder die een pakje of zakje opent dat niet goed is, meteen deze melding dumpt op internet.
Eerst zelf een oplossing zoeken voor je een poging doet om een bedrijf aan de digitale schandpaal te nagelen.

Gewenste Oplossing:

Als klacht.nl een fliter of verplicht veld heeft waarin dmv bv een mailwisseling de klager inzichtelijk moet maken wat hij zelf heeft geprobeerd om tot een oplossing te komen.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 29 mei 2017 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marjoleinez,

Bedankt voor je feedback. We vragen in stap 3 van het klachtenformulier of de melder van de klacht reeds zelf contact heeft opgenomen met het desbetreffende bedrijf. Het is daarna aan de klager zelf om de klacht wel of niet te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
[email protected]

Marjoleinez

Heeft op 30 mei 2017 om 10:22 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Je moet een drempel instellen dat voorkomt dat mensen klachten op fb plaatsen die ze zelf ook op kunnen lossen. Anders loop je het risico dat klacht.nl niet echt serieus meer genomen wordt. Met alleen de vraag heb je contact opgenomen kom je er niet. Vraag om bv een mailwisseling zodat jullie zelf ook zien dat iemand het eerst zelf geprobeerd heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door