Klacht: contact

peter mastbooms op 22 februari 2024 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb , een week geleden, een verzoek ingedient om een account aan te kunnen maken bij jullie, tot op heden geen reactie

Gewenste Oplossing:

een reactie

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 23 februari 2024 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer Mastbooms,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Kunt u ons aub aangeven waar u precies dat verzoek heeft ingediend? Wij beantwoorden alle berichten binnen 24 uur dus als uw verzoek bij ons terecht was gekomen was dit uiteraard al lang opgelost. Tevens werken wij niet met klantnummers dus wij vragen ons af of uw klacht wel over het juiste bedrijf gaat.

Stuurt u ons anders even een mailtje op [email protected] en dan helpen wij u vanaf daar graag verder.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Michael - Klacht.nl

peter mastbooms

Heeft op 23 februari 2024 om 10:55 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

hier kan ik wat mee

Reactie van de melder van de klacht peter mastbooms

9 maanden geleden - Hallo Michael, bedankt voor je reactie ik wist al bijna niet meer wat ik moest doen en al helemaal niet wat er nu wel of niet bij jullie was binnen gekomen. de site was vaak onduidelijk en de laatste keer , gisteren, blokkeerde hij en kon ik niet verder en nu geven jullie aan dat mijn klacht toch is aangekomen...................vandaar mijn klacht over klacht.nl. mijn werkelijke klacht is over Specsavers, is die aangekomen of moet ik opnieuw indienen maar dan ben ik bang weer op problemen te stuiten. Ik wacht op een reactie. m.vr.gr. P.Mastbooms ps. gewoon mijn klacht in een email schrijven ??

Bericht van Michael Aken, van

9 maanden geleden - Goedemorgen heer Mastbooms, Bedankt voor uw reactie. Ik ben gelijk even voor u gaan kijken maar uw klacht over Specsavers is helaas niet goed doorgekomen aangezien ik alleen uw klacht over onze website terug kan vinden onder uw account. Het plaatsen van een klacht is alleen mogelijk door middel van het doorlopen van onze klachtenprocedure op de website en helaas niet door middel van een standaard e-mail. U zal uw klacht over Specsavers dus opnieuw moeten plaatsen. U dient dan eerst rechtsboven op de website via de knop login in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord en daarna te kiezen voor klacht melden. Mocht u toch nog hulp nodig hebben bij bovenstaande stuurt u ons dan even een mailtje op [email protected] Ik wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Michael - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door peter mastbooms