Klacht: Klacht.nl zet mijn melding van neppe account op deze site op opgelost

op 09 oktober 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Geachte Klacht.nl

In mijn vorige klacht tegen klacht.nl gaf ik al aan dat een stalker tientalen neppe accounts heeft aangemaakt op klacht.nl. De stalker heeft onder verschillende fictieve namen ( wat wel past bij klacht.nl) heel makkelijk mij als persoon kunnen beledigen en in een slecht daglicht kunnen plaatsen.

– Stalking is strafbaar volgens het wetboek + de handelingen van de stalker zijn ook in strijd met de algemene voorwaarden van klacht.nl zie artikel 4.4, 4.5

Klacht.nl controleert helaas ( in mij geval) niet op de betrouwbaarheid van klachten en publiceerde gewoon blindelings alle valse en beledigde berichten van de stalker. Het bedrijf klacht.nl meent niet aansprakelijk te zijn voor de content van haar gebruikers dat vermeld staat in de algemene voorwaarden. Daarom stel ik klacht.nl aansprakelijk voor het verspreiden van de content op websites van derde zonder mij toestemming.

Tevens waren de meeste klachten van de stalker eigenlijk geen klachten maar meer verzonnen en schadelijke haat berichten. Klacht.nl is toch geen haat.nl? De stalker heeft onopgemerkt een aantal weken lang de fraude beveiligingssysteem (die er wel schijnt te zijn volgens klacht.nl) waarschijnlijk weten te om zeilen.

ik krijg het idee dat klacht.nl helemaal geen klachten controleert. Alle gebruikersnamen van de stalker kwamen bijna allemaal overeen. Bijvoorbeeld jmk, jkm3, jmk55 jmk66. Waarschijnlijk zijn de neppe accounts allemaal vanaf het zelfde ip adres aangemaakt. Ook leken alle berichten sterk veel op elkaar. Daarom wil ik graag tekst en uitleg over de werking van het fraude beveiligingssysteem van klacht.nl

Na mij klacht heeft Klacht.nl mij snel kunnen vermelden dat ze de situatie gecheckt hadden. Klacht.nl gaf aan dat het heel duidelijk te zien was dat alle accounts nep waren en afkomstig waren van de zelfde persoon.

Helaas heb ik alleen geen gegevens ontvangen van dader/ stalker om juridische stappen te ondernemen en aangifte te doen bij de politie.

Klacht.nl heeft mijn vorige klacht zonder mij te vragen of te informeren op opgelost gezet. Ik heb alleen een mail gekregen van klacht.nl of ik tevreden ben met de aangeboden oplossing. Ik antwoordde daarop nee! (De handeling van klacht.nl is in strijd met de algemene voorwaarden van klacht.nl zie artikel 4.6)

Graag verwacht ik een zinvol reactie in plaats van een aangepaste standaard sjabloon.

Boze en teleurgestelde slachtoffer

PS: graag zou ik klacht.nl graag bij Tros Radar of Kassa willen zien.

1. Op Google staat de klacht nog vermeld. Ik verzoek u dit binnen 24 uur te verwijderen..

2. Hierbij wil ik u vragen om alle neppe inlog accounts en ip adressen van de desbetreffende stalker aan mij te verschaffen. We zullen juridische stappen ondernemen tegen stalker en aangifte doen bij de politie. Ik verzoek u dit te verschaffen binnen 24 uur.

3. Hierbij wil u ook laten weten dat op jullie website nog de melding staat 12 klachten.. Graag dit binnen 24 uur verwijderen.

4. Tevens wil ik mededelen dat klacht.nl alle klachten van de stalker heeft gedeeld op sociaal media zonder te controleren. Dit graag ook binnen 24 uur verwijderen.

5. Een goede compensatie voor geleden imago schade, zakelijke schade en emotionele schade.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 10 oktober 2016 om 18:29 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Desbetreffende klachten zijn verwijderd. Om verdere stappen te kunnen ondernemen wil ik u nogmaals verwijzen naar het volgende formulier. https://www.klacht.nl/melding-onrechtmatige-informatie/. Hier kunt u melding maken van door klagers/organisaties geplaatst vermeend onrechtmatige informatie op de website.

Alvast bedankt.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 11 oktober 2016 om 03:38 geantwoord

Ik ben niet eens met jullie voorstel!
1. De meldingen zijn nog steeds niet uit google. ( zie mij mail)
2. Heb nog geen gegevens van de dader gekregen voor de aangifte
3. Ook is er geen voorstel gedaan voor compensatie

Alle klachten die gemeld zijn door emuc