Klacht: Klacht.nl zet klachten op opgelost terwijl dit niet waar is

op 01 oktober 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Klacht.nl lost helemaal niet op als je een klacht online achterlaat dan nemen ze wel contact op met het bedrijf. Dat bedrijf zegt vervolgens ‘ nee hoor wij hebben gelijk’ en klacht.nl zet dan de klacht op opgelost. Wat een farce !!

ik ben tevreden als klacht.nl de status op onopgelost en rood laat staan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 02 oktober 2017 om 07:36 geantwoord

Beste Daan64,

Bedankt voor je klacht. Klacht.nl is een online platform dat consumenten en bedrijven bijelkaar brengt om bij een klacht samen tot een oplossing te komen. De bedrijven die actief zijn op Klacht.nl nemen zelf klachten in behandeling en zetten deze vervolgens op 'opgelost'. Klacht.nl bemoeit zich inhoudelijk niet met de klachten danwel oplossingen. Beiden moeten echter wel aan een aantal richtlijnen voldoen.

Ik zie dat jouw klacht over ParkMobile afgelopen vrijdag op 'opgelost' is gezet. Wij controleren iedere oplossing binnen een week of ze aan onze algemene voorwaarden voldoen. De oplossing van ParkMobile voldoet hier niet aan, en derhalve is de klacht weer op 'in behandeling' gezet.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Daan64